Direktlänk till inlägg 21 juni 2012

Midsommar + Utställning i Höganäs + Idefix

Av Petra Berggren - 21 juni 2012 18:43

 
Trevlig midsommar önskar jag alla!

 
Den 17 juni var jag och Jackie i Höganäs på utställning, det blev BIR & BIS4   
Domaren kritik:Väldigt fin tikvalp, bra massa och benstomme, korr, prop och bett, markerat förbröst, skön

mörk ton, välvinklad fram och bak, fin överlinje, lovande huvud, starkt nosparti, fina mörka ögon, rör sig bra

men för åldern lite ostabil och hon har ett härligt temperament. Jag är så stolt över min fina Jackie!  
     

Här har vi fina Idefix    som älskar fotbollar!   Tack för bilden familjen Thorsson!  



 
 
Ingen bild

Mamma Sally.

22 juni 2012 13:18

Jätte duktig du är och fina priser varje gång,hoppars det fortsätter så lilla finna lolle.Indefix är lika fin,ni är lika fina båda två, Glad Midsommar på er allihop.
Mamma Sally,Wiberg.

 
Ingen bild

mormor Tea och Tina

16 juli 2012 23:47

Men vilka skönheter ni har växt upp till, både Jackie och syrran Idefix !!! Får skylla på min glömska matte för den sena kommentaren :( Nospussar !!!

 
Marie & Bamse

Marie & Bamse

14 augusti 2012 14:50

Stort grattis syrran! Du är så duktig och jag är en stolt bror ;) Vi får ses och busa snart.

Kram Bamse & Marie

http://thetruthofmarie.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra Berggren - 31 oktober 2020 18:13


   

Av Petra Berggren - 4 oktober 2020 19:17

Stort Tack till alla som kom idag även till Eva, Filip & Marita för aktiviteter idag    Nedan lite mingel bilder                                                                                         ...

Av Petra Berggren - 2 oktober 2020 19:32

Stort Grattis A-Kullen på er 9-Årsdag                ...

Av Petra Berggren - 24 september 2020 21:36

Grattis D-Kullen på er 4-årsdag                   

Av Petra Berggren - 14 september 2020 21:53

Grattis B-Kullen på 7-årsdagen, efter Jackie & Björne                  ...

Ella

Alma

 

Svea

 

Valter

 

Iris

 

Theo

 


Ovido - Quiz & Flashcards