Direktlänk till inlägg 29 mars 2014

Bad & Fikadag med mina kusiner & deras hundar!!

Av Petra Berggren - 29 mars 2014 22:12

Idag har vi varit med mina kusiner Åsa & Pia & deras vovvar!! 11 st hundar, 3 berner, 3 golden, 2 mopsar, 1 schäfer, 1 jack russel och sist & minst en liten teacups chihuahua   

Först åkte vi till en inhängnad där dom fick leka av sig   därefter blev det stranden   


Åsa med Ozzi, Thea & Ella    
 
Sally, Ella, Kid, Ozzi & Thea   
 
Åsa kastar   med Ozzi, Ella, Thea & Kid   bakom Åsa står Ida   
 
Erica, Nova, min mor, Pia & hennes Selma   
 
Kid, Ida, Sally, Ozzi, Ella & Thea, så roligt vi har    
 
Kid jagar Ella   
   

Erica, Nova, Kalle, Pia & en liten skymt av Ella & Selma   

När vi hade badat klart åkte vi hem till oss & grillade korv   i   

 
Ida, Thea, Hugo, Ozzi & lille Elin   
 
Jag försöker att få lite uppmäksamhet av vovvarna, lite lyckades jag   
 
Utdelning av lite godis   
 
Visst är vi vackra   
 
Tänk att vi fortfarnade leker   
 


Bonnie, Jackie, Kid, Ida & Selma   

 
När Åsa & Pia hade åkt hem med sina vovvar fortsatte vi att leka   
 
Vithajen Ozzi visar alltid tänderna när han leker, Ella & Bonnie busar på honom   
 


Sen sätter sig Bonnie på Ozzie   och Ella tar tag i munnen, puss puss   

 
Efter vi hade lekt färdigt fick vi kvällsmat   

 
Lilla Nova ville leka i sandlådan men inte så lätt med alla hundar   
 

Sen kan det se ut såhär på kvällen när man har varit i gång hela dagen     

 

Sist men inte minst måste jag berätta att jag har varit rökfri   i 10 veckor nu, är så stolt över mig själv   

 


 
 
Ingen bild

Sally,Wiberg.

31 mars 2014 18:44

Tack för fikan,det var jätteroligt,alla hundarna var super taggade,och alla badade,lilla Nova blev trött och vilade sig på goa Ella,mycket bra att du ej har rökt jätteduktig.
Kram.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra Berggren - 31 oktober 2020 18:13


   

Av Petra Berggren - 4 oktober 2020 19:17

Stort Tack till alla som kom idag även till Eva, Filip & Marita för aktiviteter idag    Nedan lite mingel bilder                                                                                         ...

Av Petra Berggren - 2 oktober 2020 19:32

Stort Grattis A-Kullen på er 9-Årsdag                ...

Av Petra Berggren - 24 september 2020 21:36

Grattis D-Kullen på er 4-årsdag                   

Av Petra Berggren - 14 september 2020 21:53

Grattis B-Kullen på 7-årsdagen, efter Jackie & Björne                  ...

Ella

Alma

 

Svea

 

Valter

 

Iris

 

Theo

 


Ovido - Quiz & Flashcards